Prindi välja Eesti   

Lisavarustus

 

KARTERIKAITSME OTSTARVE
1. Kaitsta mootorit ja selle agregaate, võimaluse korral ka vedrustust ja roolivarrast juhuslike löökide eest meie halvasti hooldatud teedel.
2. Sulgeda mootoriruum sinna altpoolt sattuda võiva pori, soola, lume, vee jt saasteainete eest, mis võivad oluliselt halvendada auto elektrisüsteemi tööd.

 

 
KARTERIKAITSE

 


Mootoriruumi kaitse on valmistatud polüeeter-vaike sisaldavast suure vastupidavusega löögikindlast kompo-siitmaterjalist.

Nimetatud materjal, mille tugevus ei jää maha metallidele, omab viimaste ees rea eeliseid:

-


-

-

-

-

 

Materjal on elastne ja amortiseerub kaitse mehaanilistel mõjutustel;
Ei deformeeru tugevate löökide korral;
On tunduvalt kergem metallidest;
On korrosioonikindel;
Komposiidi kõrge tehnoloogilisus võimaldab valmistada ka kõige keerulisema konfiguratsiooniga tooteid.

 

Mootoriruumi kaitse valmistamiseks kasutatavad materjalid tagavad vastupidavuse löökidele tugevusega 8 kuni 12 tonni (sõltuvalt auto kaalust), omades samal ajal paksust, mis ei ületa 5 mm ning kaalu 6-8 kg. Materjali suur elastsus väldib jääkdeformatsioonide (mõlkide) tekkimist isegi väga tugevate löökide juures.

 

Selleks, et vältida väga tugevate löökide korral auto kere kahjustamist (kaitse tugevus ületab osaliselt kere tugevust), kinnitatakse kaitse spetsiaalsete sõlmedega, mis toimivad üheaegselt ka avarii-vabastitena. Viimaste kaitsetoime tagavad avarii-vabastite kinnitusneedid, mis lõigatakse kaitse tugeva löögi korral vastu tõket läbi. Sellisel juhul jääb kaitse tõkkele ning auto libiseb edasi juba kaitse peal, kusjuures auto põhi, kardaan, tagasild jne jäävad kaitstuks. Nagu näitab praktika, puruneb kaitse sellises protsessis ise harva, sagedamini paneb auto omanik kaitse uuesti kokku ja monteerib tagasi masinale.
Avarii-vabastid rakenduvad ka tugeval laup-põrkel ning ei takista mootori allalangemist.

 

 

 Garantii purunemise vastu on 1 aasta.
Alati küsige personaalne pakkumine.